Jerpas hippa


Gårdagen var verkligen en succé!
Jag hakade på tjejerna som kom i bil från Uppsala vid 15. Då hade de redan avverkat femkamp och lunch. Vi möttes upp på N'joy och söta Jennie iförd rosa slöja fick till och med tårar i ögonen när hon såg att jag var där. Goa flicka!

Vi släppte loss på dansgolvet, med sliskigt sexiga moves och pekfingrarna oskyldigt instoppade mellan läpparna. Stripaerobicsen var en hit, och svettigt värre!

Efter det bar det av hem till oss, där vi sattt 9 flickor och drack kaffe (ja, sant) och naturligtvis skumpa, i bubbelpoolen. Efter massa kackel, och med lagom svajjiga ben gick vi ner till skrapan för att hänga på Susses kontor. Där åt vi middag och drack ännu mer, mer utsikt över Västerås, från 15 våningen.

Jag brukar ha svårt att träffa nya människor, särskilt när det handlar om tjejer i grupp. Det är inte riktigt min grej, jag umgås helst med en person åt gången. Men dessa tjejer var riktigt härliga, inbjudande och vänliga. Vi kom bra överens på en gång och det var riktigt kul!

Efter ett par timmar av flickprat, så begav vi oss till Pluto för att möta upp pojkarna, som hade svensexa och åt middag där. Bruden och brudgummen (som naturligtvis var ovetande om varandras närvaro) blev ihoptussade i ett rum, med en flaska champagne och två glas. Och nog var de rätt lyckliga av att se varandra, kan jag tro.

Erik hade organiserat hela sexan, och var jättetrött. Han flög bland annat ett pass avancerad flygning med Calle, där man flyger upp och ned, gör loopingar och liknande. Calle älskade det!
Han gick i alla fall hem innan 24, och jag hakade på strax där efter. För mig var umgänget med tjejerna värt allt, krogen klarar jag mig rätt bra utan.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack, tack, tack! Succé är de minsta man kan säga om dagen!

2009-04-05 @ 13:25:35
URL: http://jennnie.blogg.se/
Postat av: Susse

Hej!



Vi tyckte ju jättebra om dig också!! Så kul i lördags och du var ju en riktig liten raring. :) Jag diggade också mest hänget framför krogen men det blev bra!

Förresten så låg det en sminkborste kvar på mitt kontor där du sminkade Jerpa, kan det vara din? En Bodyshop-borste.

Ha det bäst!

2009-04-06 @ 13:28:01
Postat av: Maja

Ja tack för i lördags, det var grymt! Inget dåligt bubbelbadande du hade att erbjuda! :)

Vi får hoppas vi ses nångång framöver, ha de gott!

2009-04-06 @ 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0