Uppdatering träningsveckan


Lite dåligt med träningsuppdatering. Verkar aldrig kunna bestämma mig för huruvida detta ska vara en träningsblogg, en personlig blogg eller bara nåt mellanting.

I alla fall, det har blivit dåligt med att röra på mig sista tiden, hela förra veckan gick bort med resa till Linköping, samt förkylning.
I söndags brände jag av ett rätt uselt ryggpass, hade ont och var trött.

Igår kväll körde jag och Åsa biceps och baksida ben. Det gick riktigt bra och jag hade fint tryck i armarna. Det känns idag kan jag lova!
Imorse var jag och sprang på löpbandet. Körde 30 minuter, med lite intervaller, och var helt genomsvettig efteråt.

Imorgon blir det ett danspass hoppas jag, de har nåt sånt på gymmet och jag är lite nyfiken på vad det är för något. Är gammal dansare, så jag kräver ju lite rolig koreografi. men det får inte vara för svårt heller, för herregud, det var över 10 år sen jag körde. Jag är inte särskilt bra längre, det kan jag gott konstatera.

Så, träningen är igång igen, kroppen svarar bra och känns ganska stark. Fokuserar lite mer på cardio fram över för att jobba bort ett par kilon (förhoppningsvis). Jag har ju så grymt dålig karaktär, att godis slinker ner allt för ofta. När ska jag få tillräckligt disciplinerad för att hålla mig borta egentligen? Aldrig känns det som.
Jag är verkligen den uslaste på att dieta.

Intervjuade en fitnesstjej för en artikel tidigare i veckan. Och jag blir så impad av all denna målinriktning. Shit, kostscheman och träningsupplägg osv. Som hålls.
Jag har verkligen inte det där i mig. Eller jo, på andra sätt, när det gäller karriären kanske. Men mat, det är för gott för att jag ska kunna hålla mig till en strikt diet.



Såhär skulle jag vilja se ut i sommar.
Idealkroppen i mina ögon! Kurvor och muskler, så snyggt!




Kommentarer
Postat av: Tess

Tack goding! ja och tänk att jag är gift med den där snyggingen. Ibland måste jag nypa mig själv..thihi Glad påsk gumzan! P&K

2009-04-09 @ 19:43:33
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0