Axlar och rygg

Fick jobba hårt idag. En riktigt pumpdag på gymmet.
Men en sak jag märker. Det är verkligen bara jag, och en himla massa killar, i friviktsdelen av gymmet. Varför är det så?
Jag är inte alls vidare förtjust i maskiner. Jag kör vissa, men annars gillar jag att känna tyngden av hantlarna i mina händer när jag pumpar. Tror många är för rädda för det.
Tränade även mage, samt ca 20 minuter på löpbandet. Körde intervaller med ca 1 minuts spurter, och 2 minuters lugnt jogg. Riktigt skönt!

I alla fall, nu sitter jag och chillar i morgonrocken. dags att sova snart.

Jobbet på VLT går bra. Det är dock lite brist på arbete ibland, så jag sitter och uppdaterar mig på nyheter i det oändliga. Fråga mig vad som helst, nu kan jag banne mig allt.

Ohh... just ja. Sålde in en frilansartikel igår. Jippie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoho, bra jobbat vännen!

2009-02-12 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0