Fruktfeber

Min artikel skulle ju ha gått in i VLT idag.

Tji fick jag. Den rök, på grund av att en viss kronprincessa ska gifta sig. det är tydligen viktigare än mina alster.
Hmmppph.

Nåväl. Dagen har spenderats ihop med småbrorsorna. Nån timme inne på Zetterlunds leksaker, en promenad genom stan, lånade lite böcker på biblioteket, och sen hem till mamma.
Känner mig supehängig och orkeslös, kroppen är som en hängig degklump. Trött!
Mamma säger åt mig att kolla mina blodvärden, misstänker att det kan vara nåt sånt, då det ligger i släkten. Kanske ska göra det.
Ompysslad har jag blivit i alla fall, jag tror aldrig man blir för gammal för sånt, när man känner sig sjuk.



Fick med mig en stor påse frukt hem. tack mamsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0