Lugg



Jag ät barnsligt förtjust i Erin Lucas, från "the city" på MTV. Hennes hår, lugg, klädstil, rubbet. För ett par dagar sen klippte jag luggen på mig själv. Erin var något av inspirationen...







What u think, finns det nånminsta likhet? Nja, jag har alltid gillat lugg, oavsett. Passar mitt avlånga ansikte.

För övrig bjöd jag Erik på frukost på sängen imorse. Han fick fil och musli, kokta ägg med lite svart rom på. På tallriken hade jag skurit coctailtomater och placerat ut dem i form av ett hjärta.
Det mina, vänner, det är kärlek!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack :)

2009-02-14 @ 20:48:43
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Du är ju typ hundra gånger snyggare än Erin Lucas!

2009-02-15 @ 20:57:35
Postat av: Anna

Tack gums : )

fast jag håller nog inte med helt där, haha

2009-02-16 @ 17:08:26
URL: http://annasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0