Medelsvensson och jag

Man kan ju fråga sig varför jag, som anser mig själv vara en relativt smart tjej, väljer just en lördagseftermiddag helgen efter löning för att åka och storhandla på Ica Maxi.
Det måste ha slagit slint i huvudet på mig någonstans mellan morgonens gympass och promenaden till bilen.

Inte kul.

Ikväll blir det tacos och bubbelpool. Grabbarna ska spela poker, vi brudar funderar lätt på att ta en sväng ut på stan. Känner för att göra mig lite fin, kliva ur mysbyxorna.
Jag skulle inte sätta några pengar på det, men det kan abslout hända.



Bild: Googles bildsök på de värsta skivomslagen någonsin, typ.
Stackars gubbar, de kan inte vara nöjda med den där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0