On fire...

Lyssnar på Eriks samling med rockklassiker. Bon Jovi, Dire, Dire Straits, Queen, ZZ Top, Brucan. Var riktigt länge sen jag tog mig tid att lyssna på old stuff, och jäklar så mycket minnen som poppar upp i huvudet. Vi körde skivorna på repeat hela kvällen igår, best of the best.

Gårdagen blev verkligen succé. Jennie och Calle kom hit på middag. Underbart sällskap, gott vin och galet mycket att prata om. Erik blev tillfrågad att vara toastmaster på deras stundande bröllop i maj. Vilken ära!

Det blev ganska sent, och idag är jag lite seg, men skönt seg. Ingen stress att göra någonting alls. Har lagat lasagne, för matlådor i veckan. Städat lite, myst med min älskling. Om ett par timmar ska vi bada bubbelpool och basta med gänget från igår.



Anna, lite fnitter, lite vin, väldigt nöjd!



Jag lovade Jennie att inte lägga upp något, hon var inte på fotohumör igår. Men bus, jag gör det ändå, dock bara bakifrån : ). För jag tycker Jennie är skitsnygg!



Och ännu mer nöjd blir man ju när man får sitta med underbara Åsa och sötaste Lovisa.





Fredrik, Calle och Åsa. Och nedan min vackra Erik i sin superkeps. Som jag har försökt slänga den, men han använder den när han flyger simulator, den sitter en liten mojäng på den som hjälper honom styra. Grabbarna skulle naturligtvis hålla på med det igår.


Nu fortsätter jag rocka loss här hemma.

Keep the Faith

Hur snygg är han inte, Bon Jovi? Me like!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej söt! Tack för en underbar kväll, det var så kul att ses! Maten var som sagt fabulous, mumma! Vi får styra upp något inom en snar framtid igen ;-)

2009-02-10 @ 09:03:06
URL: http://jennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0