Ont i händerna

Kom hem från jobbet strax innan 17, plockade lite tvätt och kramades lite med Erik. Sen blev det dags för gymmet. Gårdagens benpass gör sig väl till känna idag.

Fokus på ryggen, och lite triceps

* Sittende rodd i maskin, 3x10
*Chins i maskin 3x8
*Djupa marklyft 3*10
*Ryggresningar 2x10

*Scull crusher 3x10
*Vet inte vad den kallas, men triceps "push up" skulle jag kalla den, man ligger på rygg. 2x10
*Kickbacks 2x10
Avslutade med att pumpa ut det sista i tricepspressen i cc:n

Nån mer än jag som  tycker det är svindrygt att få så ont i händerna när man kör tungt? Det är typ största hindret, att fingrarna inte orkar, sjukt ju. Tips anyone?

Nu har jag ätit pasta med tonfisk och ägg, och snart filmtajm. Blir nog en tidig kväll, både jag och herrn är väldigt trötta.



Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linn

åhh..vill så gärna komma igång ordentligt med träningen igen...håller med dig om händerna...

tyvärr, så kan jag inte just nu...

Ha en super mysig kväll!"

kramar

2009-02-20 @ 23:50:45
URL: http://metrobloggen.se/meandmydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0