Pump i kroppen

Oh, det går bra nu.

En riktig topp, som jag är inne i. Jag hoppas den håller i sig.

Pumpet på gymmet går som på räls, styrketräningen är roligare än någonsin, och jag börjar alltmer se resultat av slitet. Har varit lite dålig med kosten ett tag, under jul och så. Men jag har shapat upp mig och äter numer mest nyttigt, nån enstaka godisbit ibland, men jag är inte lika sugen längre. Hart väl tappat nåt kilo i fettvikt skulle jag tro, har varken vägt eller mätt. Men framförallt så syns det, och det är ju den största peppean av alla.

Erik sa häromdagen "Anna du börjar få tillbaka din dansarkropp igen".
Och det gillar vi!

Igår kväll körde jag ett superintensivt benpass, på 25 minuter. Tungt, få reps och knappt någon vila.

Benpress i maskin, benspark, lårcurl och rumplyft med viktplatta på låren.

Sen blev det snabbt hem för att laga mat, Fredrik och Åsa på besök.
Gjorde en fiskgryta som blev sådär. Följde ett recept, brukar sällan göra det. Med curry, saffran och dill. Ok, men inte mer.
Desserten blev dock desto bättre:

Två´burkar kesella
100 g smält mörk blockchoklad
Rivet skal av en apelsin

Rör ihop, kyl ett tag, och servera med hallon. SJUKT GOTT!!

Idag har jag och Åsa kört ett armpass, tungt som fasen. Hon har precis börjat med styrketräning så det är ju superkul att ha en träningskompis. Körde slut armarna ordentligt, och jag märker hur mycket starkare jag är. Skönt!!

Nu blir det lite lunch, sen en promenad på Björnön i det vackra vädret.
Ikväll middag och melodifestival.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0