Segråttan vaknar till liv

Det har varit en trött vecka, utan träning, och med två dagar hemma sjuk.

Jag tappar tålamodet och får nog, jag behöver röra mig NU NU NU NU!

Somnade en sväng på soffan när jag kom hem, för lite sömn och lång dag. Men det hindrar mig inte, en "nap" på 15 minuter gör mig piggare.

Nu är det benen som ska få jobba lite. Och det blir enbart ben, inte ens uppvärmning på crossen, jag värmer upp med lätt vikter, samma övningar som jag ska köra. Allt för att INTE få upp pulsen och få ont i halsen igen. Jag får hålla i mig själv, för att ta det lugnt idag..

Så jag inte slutar såhär, menar jag...     Inte vidare hett, enligt min mening.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hemnetjunkie som jag är, så såg jag precis att det är en lgh till salu i er trapp, vi flyttar in nästa vecka... Önskar jag iaf. Har ett starkt Västeråssug nu, starkare än vad jag någonsin trodde att jag skulle kunna ha! Kramis

2009-02-19 @ 20:40:36
URL: http://jennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0