I need food!

Hungrig som en varg, och vi har inget hemma. Gahh, bara åka och storhandla!
Fick en liten pik om att uppdatera oftare igår... Jag vet att det blir alltför sällan, men i ärlighetens namn finns varken tiden eller lusten nu. Jag sitter vid mitt dator och plinkar på tangentbordet dagarna i ända. Det skrivs så mycket nu, både i skolan och mina frilansgrejer. Så bloggen får stryka på foten. Lite trist, för jag gillar det ju, bloggandet.

Hur som helst, en grymt mysig och spontan fredagkväll, där vi hälsade på fina vänner i Stockholm. Erik hämtade mig i skolan ute på Ekerö och så åkte vi direkt. Blev kvar till efter tolv, och jag låg i sängen alldeles för sent inatt. Men det var det värt!

Ikväll kommer andra fina vänner och hälsar på, vi ska bjuda på middag och roa oss. Ser verkligen fram emot det, men vad tusan ska vi laga? Ingen aning. Sist vi var hos dem blev vi bjuda på tapas, en riktig lyxmåltid. Så det lär ju bli att ge igen rejält!

Bilden är från Burj al Arab, världens lyxigaste hotell, 7 stjärnor.
I ärlighetens namn var det snyggare utifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0