Dagens träning och mat

Filfrukost,
Lunch med sallad, keso, groddar och falafel
Fiskburgare och wokade grönsaker till middag.
Däremellan ett par äpplen,en apelsin, samt lite cashewnötter.

Det blev 30 minuter på crossen, lite lagom då jag är väldigt trött idag.
Nu är jag rätt hungrig, men i ärlighetens namn har jag absolut inget i kylskåpet, så det finns inget jag kan göra åt saken. Bara vänta på att frukosten serveras i matsalen i morgon bitti.

Överlag en bra dag, har fått massor gjort med mina frilansjobb. Imorgon ska jag (hör och häpna) sola. Jag gör aldrig det (i solarium alltså), av principsak, vill inte se ut som en rynkkärring om 10 år. Jag solar gärna på starnden, men alltid med måtta, och med solskyddsfaktor. Man behöver inte vara pepparkaksbrun!
Men nu ska jag i alla fall vistas i ökenhetta i 10 dagar och jag tro det är smart att förbereda huden på det. Alltså blir det solarium imorgon. Även lite mathandlande, samt ett joggingpass hade jag tänkt.

Nu ska jag krypa till sängs med Camilla Läckbergs "predikanten", jösses, vad den kvinnan kan skriva!

Kommentarer
Postat av: Jennie

7/2 vore toppen, vi ska nämligen på bröllopsmässa på Stadshotellet den 8/2. Vi preliminärbokar ;-) Puss!

2009-01-13 @ 09:44:10
URL: http://jennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0