Friskis och fläskis!

Jag har hittat mitt nya träningsställe. Det ökända Friskis och fläskis, även känt som Friskis&Svettis.
Fick ett fint litet tips av Helios, och banne mig, var det inte ett bra sådant! Tack så mycket!
Sex månaders träning för 1100 kr, och gymmet är verkligen hur fräscht som helst!
Körde ben igår och det känns riktigt härligt idag! Avslutade hemma med en bastu nere i relaxen, sen lite Discovery på TV:n.

Åkte hem från skolan igår vid 13, efter att ha ringt runt och sökt riksdagsledamöterna hela förmiddagen. Mona Sahlin och Per Nuder är två av dem som hamnat på min lista. Ingen av dem svarade, de har semester tills tisdag. Nu är det "ledigt" över helgen men jag har massor att göra. Är supermotiverad att träna, så det blir ett par pass till. Sen ska det fixas och donas lite hemma, som vanligt.

Just nu väntar jag på att CSN ska skicka ut det förbaskade studielånet. Jag har inte fått pengar sen november och nu börjar det bli lite tråkigt att nalla av sparkontot. Fy fan för att vara fattig, det passar inte mig...



Nu är det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0