In Dubai

Sitter på terassen och solar lite. Vinden blåser, det är damm i luften, byggarbetarna slår och hamrar för fullt. Dubai är en stad i förvandling. Dubai är kontrasternas stad. Vackert blandas med fult, nytt med gammalt. Jag får en känsla av att det autentiska inte är det som är viktigast, när shejken bygger upp sitt land.

Dubai är annorlunda. Jag vet inte vilket annat ord jag ska använda.

Bilder och mer detaljer återkommer jag med. Ikväll ser det ut som att jag ska prova på belly-dancing. Spännande! Fram tills dess blir det lite mer sol, och kanske lite shopping.



Kommentarer
Postat av: Tess

Det låter häftigt! Ha det skönt nu. Ser fram emot bilder sen.

kram

2009-01-26 @ 20:44:06
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0