Kolhydratsintaget minskar...

Massor att göra, det hopar sig med jobb och skola. Men på något sätt är jag som mest produktiv när det är såhär.

Ska gå ner till gymmet och köra cardio på crossen, med ny peppmusik i lurarna!



Kör igång en minidiet på 10 dagar. I och med att Dubairesan blev såpass spontant inbokad så hann jag inte ens tänka på att jag inte känner mig helt bikiniredo. Inte för att det spelar in, men ändå.

Så ett ganska kraftigt neddrag av kolhydrater under närmsta veckorna löser i alla fall en del av problemen. Det blir grötfrukost, annars i stort sett bara bara grönsaker och frukt i kolhydratsväg. Lite cardio och vanligt gympump hoppas jag klara av ändå, finns viljan så går det mesta!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vad nice med en ny blogg tjejen! Som jag har längtat! Förresten, har ni plats för mig i resväskan? Fick precis sjuk Dubaiabstinens. Vi får styra upp en date när ni kommer hem, kram!

2009-01-12 @ 22:03:51
URL: http://jennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0