Lite pics



Ena lillebrorsan fascineras av snön som glittrar i snögubbeskakarsaken, ja, ni vet vad jag menar. En sån där som man vänder upp och ner och så singlar det fint glitter omkring. Julafton, jag och Erik i bakgrunden.



Jag försöker få till ett foto av oss, men nyårsskumpan tar ut sin rätt, och så är det ju en mobilkamera. Mitt enda bevis på att jag firade nyår. Håll till godo...



En underbar dag ute på fallskärmsklubben. Det kan inte bli så mycket bättre i Sverige på vintern.








Svärmor skickade med mig en löpare från way back when, sist vi var och hälsade på. Den låg så fint i linneskåpet och tittade på mig. Jag föll för de rosa ränderna och tackade glatt "ja" när jag fick den. Matchar med brun duk under, och lite fejktulpaner. Jag gillar den, den är riktigt cool.



Och så var det en middag på Tabazco för ett tag sen. Fick se korten häromdagen, precis efter att jag färgat håret mörkt. Hmm... undrar just om jag ångrar mig?




Blondie... saknar dig redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0