Nytt år, nytt hår

Har gått hemma och släpat i två dagar. Känner mig lite tom, seg, apatisk, ja nåt i den stilen. Vet inte om det är efterslängar av all alkohol jag lyckades hälla i mig på nyår. Kanske. Jag är ingen överdriven drickare, blir hellre lätt salongsberusad än full. Men i onsdags blev det alldeles för mycket.

Gårdagen spenderades i sängen med ett vänner-marathon. Sen filmen "dumpad" som bjöd på många skratt. Egentligen var den nog inte så bra, men i mitt tillstånd garvade jag åt precis allting.

Idag har jag gått och surat, tills jag kom fram till att jag måste ta mig i kragen. Så jag gick ner på stan, fyndade två klänningar på rea, och nu sitter jag här med brunfärg i håret. Vad bättre än en ny hårfärg för att kicka igång humöret?

Imorgon bär det av till Sthlm för att träffa Emma och Maria, det ska bli härligt. På söndag ska jag träffa en annan Maria. Också härligt! Jag behöver mina vänner, men glömmer tyvärr det ibland när det är som mest att göra. Tänk vad en enkel fikadejt kan göra för att lysa upp en dag.

Ta hand om er, mina få men goa läsare som har hittat hit. Jag tror att besökarantalet är nere med ungefär 500 % om dagen. Men det gör mig inte det minsta, jag vill inte skriva för att få många träffar. Jag vill skriva för att det är kul, skönt, och en essentiell beståndsdel i mitt liv.

Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0