Bloggen är en ytlig polare

Sitter och spånar på fler saker att göra på semestern. Vi tog en promenix till Ica för en timme sen. Promenaden kantades med små glädjeskutt och utrop, Shit, vi åker verkligen snart! Om 12 dagar, helt galet och förbaskat spontant. Vi bestämde oss i förrgår och bokade biljetter igår.
Jag önskar att allt i livet kunde vara så spontant!

Hjärnan går som vanligt på högvarv, men jag har inget större behov av att lufta det som snurrar här på bloggen.
Det får stanna hos mig. Bloggen är en god vän som man kan ventliera saker med. Men sen är det tyvärr så att bloggen också är en liten skvallerbytta som springer runt och avslöjar mina hemlisar för folk.
Jag lärde mig den hårda vägen, att sluta anförtro mina allvarligaste tankar åt bloggen. Den får vara en sån där ytlig, hänga med när man vill ha lite kul kompis. Som får ta del av det roliga, men inte så mycket av det privata.

Ja, det var väl ungefär allt jag hade att säga nu. Förutom att jag känner mig sjukt pepp på träningsvåren som komma skall. Det har varit en lat vinter. Nu ska jag hänga i bikini i Dubai, det var jag inte beredd på. Trodde åtminstone jag hade till sommaren på mig. Men men, som Erik sa häromdagen:
 - Det är ju mig du ska visa dig för, och jag tycker du är fin oavsett.
Det var snällt sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0