What a girl wants

Kom hem nån vecka innan jul och hade fått en present av Erik. Han visste att jag behövde ett USB-minne och när han såg denna lilla goding så kunde han inte hålla sig.
Han känner mig, min pojkvän, jag älskar det här!!





Studsade inte direkt ur sängen imorse. Läste Camilla Läckbergs andra bok "Predikanten" alldeles för sent igår. Bra som tusan är den!

Vi är lektionsfria resten av veckan men har egna projekt att pyssla med. Just nu är det en kurs i grävande journalistik och vi gör en förberedande undersökning hos alla riksdagsledamöter. Det innebär med andra ord att samla material genom mail och oändliga telefonsamtal, sen föra in dem i exceldokument och få statistik. Därefter ska det börja grävas på riktigt. Vad tycker riksdagsledamöterna om det här ämnet, och varför görs inget åt det? Osv...  Det är lärorikt och intressant men inte så jättespännande just nu kanske. Jag tror däremot att resultatet blir bra. Det ska presenteras på årets grävseminarium som anordnas av föreningen för grävande journalister i mars i Örebro.


Kommentarer
Postat av: Julia

haha tack, får väll hoppas att dom är det ;)

2009-01-08 @ 22:47:37
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0