Dålig träning idag


Hem kommen från ett riktigt segt benpass. Hade absolut inget tryck, trots bra uppladdning med mat och vila.
Känner av en sträckning på insida lår, så jag hade ont i vissa övningar. Då valde jag att minska på vikterna och köra lite fler mjuka reps i stället.

Har även en ond axel, vet inte om det också är nån stäckning eller låsning. Men ont gör det. Körde hantellyft framåt (axlar) i förrgår och började nästan grina när jag körde vänster arm. Så gick ner ett par kilo med hantlarna och fortsatte. Kanske var dumt.



Nu längtar jag verkligen tillbaka till Dubai. Värme och ledighet är allt jag vill ha!

Ska laga fläskfilépasta ikväll. Och försöka få Erik att titta på melodifestivalen med mig. Men det lär ju inte gå.

Säger bara heja Agnes!!! Vilken pingla, och vilken låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0