Gårdagens opublicerade inlägg


Just nu är jag så less på allt.
Det är lite för mycket på alla håll och kanter och mitt humör tar stryk. Ångesten kryper sakta fram i bröstet och jag vill inte ha den där.

Mest av allt är jag stressad, men sen har jag även en sjukt jobbig boendesituation i Sthlm där jag bor under veckorna. Om den inte löser sig snart blir jag tokig. Det är riktigt jobbigt att behöva bo ihop med folk som man verkligen ogillar. Helt ohållbart i längden och nu börjar det kännas hur mycket det påverkar en.

Efter flera husmöten, där vi i princip sitter 5 pers mot 2 pers och kastar skit på varandra, så har vi inte kommit någonstans. Jag försöker koppla bort strulet nu under helgen när jag är hemma hos min fina Erik. Men tyvärr får han lida för mitt humör.

Hoppas verkligen att jag kan sova bort det. Inte ens ett riktigt bra benpass som jag rev av vid lunch idag, hjälpte. Lyckoendorfiner av träning får man bara om man mår bra.

Ledsen att första inlägget på typ en vecka bara blir en massa skräp, men det är så det känns nu.

Till råga på allt så har jag glömt min sminkväska i skolan och får inte tillbaka den förrän måndag. Så jag är sur OCH ser ut som skit.

Kommentarer
Postat av: Denicé

Sur e de ibland kan jag lova!

Segt med din boendesituation, gosh, jag får panik av bara tanken.=0

Hoppas det löser sig för dig. =)

ciao

2009-03-26 @ 00:30:18
URL: http://www.metrobloggen.se/denice
Postat av: Elisabeth

Styrkekram!

2009-03-26 @ 09:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0