Nätverkande och inspiration!


En inspirerande och fantastisk helg, har det varit på Grävseminariet i Örebro. 500 granskande journalister samlas och utbyter idéer, debatterar och partajar ihop. Jag har lärt mig så mycket, ovärderlig kunskap. Proffsen från ex. Kaliber och Uppdrag Granskning pratar om sina program och inspurerar.

Och jag har nätverkat, och lyckats få mig en form av mentor. En otroligt begåvad och rutinerad journalist som har gått med på att bolla idéer och samtala lite med mig om min yrkeskarriär. Häftigt!

Jag är helt färdig, sista veckan har varit så jobbig i skolan, och helgen har inte bjudit på mycket sömn. Idag är det slappdag, har gjort en intervju och shoppat ett par underbara skinnstövlar för ofattbara 250 kronor på Bianco. I love!

Imorgon kommer Fredrik Strage till klassen och föreläser om kultur- och nöjesjournalistik. På torsdag går jag på påsklov och har 11 dagar ledigt. Ser fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0