Take it easy...

Trött och stressad just nu. Alldeles för lätt att gå överstyr när det gäller planeringskalendern.
Ska vila ikväll, men helgen är fullproppad med måsten så det blir inga slappa dagar direkt. Har dock bestämt att jag och Erik ska umgås själva denna helg. Jag gillar verkligen våra vänner, men vi har haft dåligt med tid bara för varandra. Så det blir nog hämtmat (orka laga) och filmkväll både fredag och lördag. Gott så!

Imorgon:
Ringa och reka intervjuer inför nästa veckas tv-reportage. Behöver få ett par politiker att ställa upp, och så behöver jag ett "case" som det så fint heter. En drabbad.

Dessutom måste jag skriva en himla massa, dels för skolan, dels annat. Och så blir det träning, och kanske jobb ett par timmar. Och jag vill gärna träffa mina bröder också.

Nu:
Försöka installera om Office-paketet som helt har gett upp. Utan det är jag i princip slut som yrkeskvinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0