Nyheter och bloggar


Sitter i soffan och torrglor lite på nyheterna. Läser ikapp lite bloggar, blir väldigt dåligt med det under veckorna vanligtvis. Jag är helt slut, en elak förkylning verkar vilja ta mig i sitt grepp, och få mig att slockna. Men envist sitter jag kvar och försöker åstadkomma något vettigt.
Jag skriver på en kommande artikel om trender. Jag har ett kanonspår som jag spånar på, jag hoppas det kan bli av. Hela nästa vecka kommer att bestå av skrivande och plåtande. Jag är hemma på lov, men det betyder inte bara vila. Jag har artiklar att producera, samt ett företag att verkligen dra igång. Jag har alla papper klara, nu är det dags att börja fakturera. Jag har skrivit för många tusenlappar, som jag ännu inte har cashat in.

Ingen träning alls sista tiden, helgen gick bort med seminariet, och nu känner jag mig helrisig. Är dessutom helsvullen i magen och hela kroppen, då det är dags för glada veckan snart. Jag är sötsugen och trött. Usch, avskyr dessa dagar i månaden när kroppen inte får plats i kläderna. Suck.

Imorgon drar jag förhoppningsvis ner till Linköping och umgås med Eriks familj. Hoppas bara att jag mår bättre då, ska gå och lägga mig supertidigt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0